ninabakke.blogg.se

om mitt liv i allmänhet, men som pyramidföretagsoffer i synnerhet.

att välja fel

Publicerad 2015-02-21 21:46:22 i Allmänt,

Idag fyllde vår dotter 2 år.
Två år sedan, hennes pappa valde att gå in i 'dimmorna' i ett MLM bolag. Där han hellre satt och lyssnade på egeninspelade ljudfiler, dag och natt, där han hellre läste den ena boken efter den andra om att bli rik, eller att hitta sig själv, eller att hitta något-jävla-annat utom sina barn och sin familj.
Förbannade karl, som VÅGADE välja bort sina barn för detta skit! Hoppas du tänker på din lilla flicka idag och saknar henne som FAN!
 
Tack vare dig, sitter jag nu i ekonomiskt skit, kan knappt titta på en karl i kostym som håller 'tal till folket' oavsett om det är en politiker, min egna chef eller en präst. Så fort jag hör någon säga nåt om 'att bli rik' springer jag åt andra hållet.
Men värst av allt! Jag är tvungen att AVSTÅ tid från mina barn, för att DU påstår att du helt plötsligt vill ha dem 50%. DU säger att DU ska ha dem växelvis, sedan är DU inte ens hemma med dem, din skit! JAG får avstå mina barn, den måndagen du hellre befinner dig på ett Zinzino AffärsPresentationsmöte, eller ett EVENT! Hellre umgås med främlingar, JA-sägare som låtsas avguda dig så länge du håller på med 'businessen'.
JAG, som vara velat ha en familj hela tiden! Det var inte JAG som valde något annat! Varje kväll eller helg du gör något annat än är hemma med barnen, så SPOTTAR du på en mamma som gärna hade velat vara med dem!
 
Så, det är 30 000 du påstår att du tjänar? Den bilbonusen du påstod att du fick? 'Nästa månad' har redan varit! 'Snart händer det' har också redan varit! Jag hoppas du är RIK nu, på pengar, för utan din familj, kommer du aldrig vara rik i mina och dina barns ögon och oss får du aldrig tillbaka!
 
Men, eftersom den där sekten du gick med i, inte uppmuntrar till att läsa negativa saker eller media överhuvudtaget, ser du förmodligen aldrig detta, förmodligen tänker du inte ens på henne, hon som idag fyller två, som aldrig kommer få känna sin pappa som han var, innan han doppade tån i MLM-bolagets pool..., förlåt, dök med öppna armar ner i MLM-bolagets pool av rikedomens förhoppningar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela