ninabakke.blogg.se

om mitt liv i allmänhet, men som pyramidföretagsoffer i synnerhet.

Aggressioner

Publicerad 2015-02-06 19:24:00 i Allmänt, Bedrägeri, MLM, förhållanden, hjärntvätt, pyramidföretag, zinzino,

'att du inte kan lägga dina aggressioner åt sidan'
säger mitt ex i ett mail till mig. Aggressioner? Va?
Idag damp det ner en ny faktura i min brevlåda. 4300 tyckte SEB att jag skulle betala för att 'ligga i fas'.
Jag påpekade att jag lagt 1800 i Januari och att denna faktura också avsåg Januari. 'Hur många kan lägga 6000 kr för att ligga i fas, på en lön?' frågade ju jag förstås. 'jo, men sedan blir det ju lite mindre varje månad'.
 
Jaha. Detta lånet blev jag tvingad att ta för att rädda ekonomin i påskas 2014. När 'någon' låtit mina kreditkort brinna, utan mitt samtycke. Det skriker Zinzino på utdragen...så jag vet att det är INTE jag som använt dem....
Fakturorna 'råkade' hamna hos Kronofogden.....va fan skulle jag göra? Rädda mig, min familj och ekonomin, eller skita i det? hmmmm
'Aggressioner'?
 
Bilen, som mitt ex lurade sin egen mamma och mig att ta lån på i somras, kan jag inte betala på längre. Så nu är det 'synd' om hans mamma, tycker han i ett annat mail. Utan att se sin egna skuld i det hela? Han som skulle få 30 000 i lön och en bilbonus på 9000? Stirrade sig blind på titlar och att han jobbade med 'sin dröm'?
Tror han att jag hade köpt bilen om han inte lurat oss att han skulle få dessa inkomster? Och så ville han att jag skulle GE honom bilen nu när vi separerat?
 
Att han betalade över 14500sek per månad för att syssla med 'sin dröm' har ingen betydelse för honom tydligen. 
Han har sett till att jag sitter med massor med skulder, som över hälften är hans? 'Aggressioner'?
Skulle jag 'lägga dem åt sidan'? Varför i helvete skulle jag det? För att det passar honom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela