ninabakke.blogg.se

om mitt liv i allmänhet, men som pyramidföretagsoffer i synnerhet.

Ett svagt ögonblick

Publicerad 2015-04-26 00:49:02 i Allmänt,

Farbror Blå har förhört mig kring mitt ex förehavanden. Detta fick mig att såklart fundera återigen kring allt.
Någonstans beslutade min hjärna sig för att tycka synd om karlfan. Över 40, inget hem, inga barn, ingen jävla inkomst, ingen sambo som gör allt för honom längre, ingen bil, ett under att han ens har stoltheten kvar, men den tycks Zinzinoskitföretaget blåsa till liv hela tiden.
Han har inte haft sina barn på ett tag, eftersom bilen inte fungerade....träffade dem i onsdags, för att jag bjöd hit honom, idag tyckte jag att barnen behövde träffa sin pappa och erbjöd mig att köra dit dem eftersom jag ändå skulle åt de hållet...
Efter 17 gick ju tydligen bra.
Det var väl ok, tills jag läste på nätet; Zinzino Event 2015 25 April på Oscarsteatern i Stockholm. Unfuckingbelieveable!
Så, igen, istället för att ha sina underbara barn en hel helg, väljer han, återigen, att betala för ett skit sektmöte! IGEN! Det som var sista droppen i bägaren i vårt förhållande? Snacka om att pissa på sin familjs grav!
Nåväl, det var sista gången jag tyckte synd om den äckliga sektmänniskan och skjutsade barnen hem till han och hans mamma.
Jajamen! Gå med i dessa skit MLM företag och ni blir RIKA! 'PÅ SKIT'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela