ninabakke.blogg.se

om mitt liv i allmänhet, men som pyramidföretagsoffer i synnerhet.

att ta över

Publicerad 2015-04-18 20:18:00 i Allmänt,

Jag har så svårt att förstå vad som hände i mitt ex hjärna. Vilka tankar förekom?
I min värld, är familjen allt. Jag slåss till döden för min man och mina barn. Jag kämpade mot det där MLM bolaget, Zinzino i över två år. Försökte få mitt ex att förstå bluffen, samtidigt som jag stöttade honom och försökte hoppas att han skulle bevisa motsatsen. En kamp mot mina egna misstankar och ett hopp om att han skulle ha rätt - den här gången i alla fall.
Men samtidigt, hur lätt släppte han inte mig och sina barn?
Själv, skulle jag aldrig lämnat lägenheten. Jag skulle gjort vadsomhelst för att få stanna kvar hos mina barn, i mitt hem och med min man.
När jag bad honom dra, försvann han i tre veckor. Själv, skulle jag kommit tillbaka samma kväll och banka på dörren tills jag blev insläppt.
Hur kan ett företag ta över allt? Drömmen om att bli rik? Är detta så viktigt för honom, de kan jag aldrig förstå.
Vårt fall är inte unikt. Det finns fler människor där ute som ger upp allt för ett MLM bolag. Vad i dessa bolag skapar denna mani hos deras medlemmar? Varför är det ingen myndighet som ingriper?
På ett sätt känner jag mig också fruktansvärt förolämpad. Hur VÅGAR han? Jag som gjort allt för honom? Precis ALLT! Och ÄNDÅ betyder jag inget?
Hur många män därute skulle inte vilja ha en någorlunda vacker kvinna, rocksångerska, smart, hängiven, lojal som gör allt för honom? Och jag DÖG inte för den där mannen som hellre går på event med främlingar, samtalar med sin upline varje dag och träffar främlingar och lurar in dem i ett bedrägeri? DET är bättre? Vilken SKYMF!
Och barnen? Dessa glada, vackra underbara människor som avgudar och älskar en, no matter what? Dessa kan han bara kasta bort? För den där Örjan Saehle och hans pack???
Jag kommer aldrig kunna förstå det här. Ett problem min hjärna inte klarar av att lösa.
Ännu en krass verklighet som slår mig är, att han aldrig var något att ha själv.  Så mycket som brister på ALLVAR. Problem både här och där...och inget har han gjort för mig på 10 år.
Minns en gång, jag var höggravid, mitt i natten körde jag ända till Flen för att hämta honom efter en DAD konsert. Han var för full för att ens bry sig om att komma ut och jag fick köra hem igen.
Jag kan hitta bättre, lätt! Men fan vad jag känner mig FÖROLÄMPAD!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-04-26 00:30:12

Nina. Jag sitter i soffan och mår dåligt. Inser att min pojkvän är inlurad i Zinzino - skammen. Jag skäms. Jag behöver hjälp att ta mug bort från detta manipulerande företag men tyvärr är han redan hjärntvättad. Hur ska jag göra?

Svar: maila mig på [email protected]
Nina Bakke

Postat av: Nina

Publicerad 2015-04-26 00:39:40

man kan maila mig på [email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela